vineri, 29 august 2008

Oficial ar fi ..puii mei ... dupa o analiza mai atenta ar fi ... besi in plm

Aceta este al-2-lea articol scris sa imi arat ideile si primiul in care o sa improsc controlat cu mizerii in stanga si in dreapta.

De ceva timp ma confrunt cu o mucoasa cu ochi de vaca eutanasiata, si cu o alta vaca care traieste din pacate si respira aerul degeaba .
Faza este in felul urmator ... prima fatuca este o bocciutza ... fosta prietena a unui tovaras de al meu. Aceasta tentativa de fiinta umana este nervoasa pe mine pentru ca o tratez cu sictir si ii vorbesc ca unui gunoi, recunosc exagerez mai mereu, dar asta sunt eu , nu ma pot abtine. In fine isi suna neamuri, prietene, plm a dat sfoara`n tara ca am jignit`o , incet parashutele ei de tovarase sa ma scoata de la ingor , sa ma injure ca ... pentru ca ... , la o adica sugeti p**a , nu imi pasa, verisorul eu un zmeu pe care il zboara vantul incepe sa se dea cocos la mine, pana al urma a lasat`o moale ca a vazut ca vorbeste sinrgur si il tratez si pe el cu : " sugi p**a".
Asa ... acum a venit randul celelaltei parashute, mai cu experienta in testele buco-anale care tot asa se da viteaza la mine ca de ce nu am lasat`o sa o bata pe o colega. In fine ... suge`o si tu nu`mi pasa .
Dar cel mai mult in ambele cazuri de mucoase de cartier am fost enervat de amenintari. Deci o munie tocilara cu prieteni pe masura si o bile de slana care atunci cand cade face boing - boing se trezesc sa o de`a in harfe si figuri. Eu spun doar atat ... daca vreti sa fiti umilite ... contactatima .

Niciun comentariu:



alt="Click for Galaţi, Romania Forecast" height=50 width=150 />